Reklamace

Tato stránka Vám pomůže s nejběžnějšími otázkami týkajících se servisu a reklamací zboží zakoupeného ve firmě Mironet.

Reklamace a servis PC sestav

Reklamovat PC sestavu Pozáruční servis PC Zjistit stav servisu


Reklamace komponent PC a příslušenství
V případě, že reklamujete pevný disk, grafickou kartu, procesor, pamět, mechaniku, základní desku, PCI kartu, flash disk, reproduktory, paměťovou kartu, TV tuner interní i externí, web kameru, kabely nebo spotřební materiál.

Jak a kde reklamovat Zadat reklamaci Zjistit stav reklamace

 

Reklamace ostatní zboží - Přednostní servis
V případě, že reklamujete notebook, LCD Monitor, LCD i Plazma TV, projektor, tiskárnu, fotoaparát, kameru, mobilní telefon nebo navigaci, lze tyto reklamovat na jakékoli pobočce Mironet nebo u autorizovaných servisů.

Přednostní servis Autrotizované servisy Zjistit stav reklamace

 

Zapůjčení zboží - Novinka
Zapůjčíme Vám jakékoliv zboží z našeho sortimentu. V případě, že máte v reklamaci u nás nakoupený produkt, je tato zápůjčka ZDARMA.

Zapůjčení zboží Zapůjčení zboží během opravy zdarma

 

Reklamace zboží nakoupeného u jiných dodavatelů

Přijímáme reklamace významných značek - pobočky Praha, Brno a Plzeň jsou svozovým místem pro zajištění reklamací autorizovaných servisů. V případě, že reklamujete např. počítač, notebook, tablet, mobilní telefon..., které jste nekoupil u Mironetu, máte k němu nákupní doklad a záruční list (vydaný k danému výrobku jakýmkoli prodejcem v ČR), lze požádat servisního technika Mironetu, aby Vám zajistil reklamaci k tomuto výrobku. Navíc vám z těchto přístrojů zkopírujeme nebo zachráníme data.

Jak postupovat

Vrácení zboží do 14 dnů

Jak postupovat


Reklamace poškozené nebo ztracené zásilky

PPL Česká pošta


Výjezdové oddělení Mironet

Nabídka Ceník Objednávka

 

 

  

 
Callcentrum - 234 700 800
234 700 800
Pobočky po celé ČR
Pobočky po celé ČR
Možnosti plateb
Výhodné splátky
GoPay
 

© Mironet.cz a.s.