Reklamace

Tato stránka Vám pomůže s nejběžnějšími otázkami týkajících se servisu a reklamací zboží zakoupeného ve firmě Mironet.

Pro správu reklamací, jejich zadávání a zjišťování stavu používáme osobní profil na stránce Můj Mironet. Spolupracujeme s autorizovanými servisy, zároveň máme vlastní techniky, není problém proto opravit ani elektroniku po záruční době.

Jak a kde reklamovat Zadat reklamaci

Zapůjčení zboží během opravy

V případě, že jste si objednali All risk záruku, máte nárok na zapůjčení náhradního zařízení do vyřešení reklamace.

Zapůjčení zboží během opravy zdarma

Jak při reklamacích postupovat

Veškeré úkony probíhají v souladu s reklamačním řádem, můžete samozřejmě i vrátit zboží během 14ti denní lhůty od zakoupení. K tomu lze využít pobočky Mironetu, tzn. Na Praze 4, 6 a 7, v Brně a Plzni, případně výdejní místa – v takovém případě bude třeba balík s vraceným produktem označit štítkem s reklamačním číslem, které Vám vystaví náš systém.

Poškozený balík nebo nekompletní objednávka

Při převzetí zásilky jste povinni překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice, atd.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Skrytou vadu zásilky jste povinni oznámit dopravci bez odkladu, nejpozději však do tří dnů od data převzetí zásilky v případě dopravy přes PPL, do dvou u České pošty, a vyžádat si sepsání zápisu o škodě.

Pokud přepravní společnost uzná Vaši reklamaci, kontaktujte nás na adrese reklamace@mironet.cz.

Kde je moje zásilka?

Ke sledování zásilek použijte portály našich přepravců, stačí zadat jejich číselný kód sdělený e-mailem při odesílání.

PPL Česká pošta
Výjezdové oddělení Mironet

K objednání výjezdu technika použijte webový formulář:

Objednávka

 

 

  

 
Výhody Mironetu


 
100x v ČR
Možnosti plateb
Výhodné splátky

© Mironet Technology s.r.o.