Reklamace

Tato stránka Vám pomůže s nejběžnějšími otázkami týkajících se servisu a reklamací zboží zakoupeného ve firmě Mironet.

Reklamace a servis PC sestav

Reklamovat PC sestavu Pozáruční servis PC Zjistit stav servisu


Reklamace komponent PC a příslušenství
V případě, že reklamujete pevný disk, grafickou kartu, procesor, pamět, mechaniku, základní desku, PCI kartu, flash disk, reproduktory, paměťovou kartu, TV tuner interní i externí, web kameru, kabely nebo spotřební materiál.

Jak a kde reklamovat Zadat reklamaci Zjistit stav reklamace

 

Reklamace ostatní zboží - Přednostní servis
V případě, že reklamujete notebook, LCD Monitor, LCD i Plazma TV, projektor, tiskárnu, fotoaparát, kameru, mobilní telefon nebo navigaci, lze tyto reklamovat na jakékoli pobočce Mironet nebo u autorizovaných servisů.

Přednostní servis Autrotizované servisy Zjistit stav reklamace

 

Zapůjčení zboží - Novinka
Zapůjčíme Vám jakékoliv zboží z našeho sortimentu. V případě, že máte v reklamaci u nás nakoupený produkt, je tato zápůjčka ZDARMA.

Zapůjčení zboží Zapůjčení zboží během opravy zdarma

 

Reklamace zboží nakoupeného u jiných dodavatelů

Přijímáme reklamace významných značek - pobočky Praha, Brno a Plzeň jsou svozovým místem pro zajištění reklamací autorizovaných servisů. V případě, že reklamujete např. počítač, notebook, tablet, mobilní telefon..., které jste nekoupil u Mironetu, máte k němu nákupní doklad a záruční list (vydaný k danému výrobku jakýmkoli prodejcem v ČR), lze požádat servisního technika Mironetu, aby Vám zajistil reklamaci k tomuto výrobku. Navíc vám z těchto přístrojů zkopírujeme nebo zachráníme data.

Jak postupovat

Vrácení zboží do 14 dnů

Jak postupovat


Reklamace poškozené nebo ztracené zásilky

PPL Česká pošta


Výjezdové oddělení Mironet

Nabídka Ceník Objednávka

 

 

  

 
Výhody Mironetu


 
100x v ČR
Možnosti plateb
Výhodné splátky

© Mironet Technology s.r.o.